pdfmagazines.me

7 Comments

  1. John Airaksinen
    25 november, 2013 @ 17:23

    Kul att du kom på seminariet, och att du skrev lite om det jag snackade om!

    Reply

    • sjobergfredrik
      25 november, 2013 @ 19:30

      Tack själv. Gillade din del mycket. Stark historia som du bjöd på om förändring också.

      Reply

    • sjobergfredrik
      25 november, 2013 @ 22:03

      Tack igen John. Din del var inspirerande och din historia var väldigt fin. Och bra.

      Reply

      • John Airaksinen
        26 november, 2013 @ 10:03

        Det gläder mig mycket att höra, tack!

        Reply

  2. Johan Larsson
    26 november, 2013 @ 10:29

    kul att du gillade upplägget Fredrik!

    Reply

    • sjobergfredrik
      26 november, 2013 @ 11:36

      Väldigt bra och gillade din utblick mot Brasilien. Inspirerande.

      Reply

  3. Trender för 2014 | @sjobergfredrik
    3 januari, 2014 @ 00:51

    […] Valår i år och det kommer satsas oerhört mycket mer av de politiska partierna på integrerade kampanjer och digital närvaro. Det kommer bli intressant att följa och se vem som drar det längsta strået. Antagligen kommer de hitta sin nisch och försöka flytta väljarna till sin sida. Att försöka skapa förändring som tex Gullers Grupp hjälpte Arla med. Du kan läsa ett tidigare inlägg som jag skrivit här. […]

    Reply

Leave a Reply

Shares